Monday

Kell: 20.29
Kp: 08.03.10
Np: esmaspäev
Asukoht: Liisi place

Ma langetasin täna vaid ühe pisara.
Kuid selle kaal oli tuhat.
Tuhat pisikesena näivat tonni soola.
Millest veega saan lahuse ja üheainsa pisara.

Mitte millestki loon kõik.
Nii palju halba suudan välja mõelda.
Panna hinge sööbima, hinge haavama.
Kui kaua nii jätkan, siis see ongi juba kõik.

Kui nüüd lisada need pisarad.
Kokku valada oma südamega.
Sool on mürgine ja ulmeliselt piinarikas.
Selle peale ma unustan pisarad.

Ei leia enam mõtet just eriti suurt.
Milleks ma ulun kuu poole, kui kõik mis üldse olemas.
On seljataga.
Kuu mis mu pilgus, pole mitte vähemat, mida leiduks nii suurt.

Ma pööran ümber ja unustan end.
Kukutan kõik halva ja sulen silmad.
Leian endas muinasmaa ja seninägematu rahulduse.
Ma olen taas leidnud end.

Maailmas tuleb pilve tagant välja päike.
Suured naeratused katavad maismaad.
Ning veel suuremad õnne emotsioonid vallutavad laineid.
Igas elatud päevas mind nüüd saatnud on päike.

No comments:

Post a Comment