Saturday

[1.06.9.38]

tahan küll olla sõltumatu,
kaugele asetada end teistest
ja näha.

kuid nii minevikus kinni
ma aheldan end mälestustesse
hea pilt silme ees
ma tapan võimalusi
sest ma olen kusagil kinni

ma vaatan kõrgelt ja loodan,
ent ma nii lähedale ei näe
ja kujutangi ette
et kõik võiks olla hästi
kuis oli,
kuid kuis kunagi enam olema ei saa.

vabatahtlikult asetan läbipaistmatud klaasid silmele,
mu vaim tahab alistuda, et mulle halastust heidetaks,
et tähelepanu saaks vaim ja läheduse keha,
kujutletavast lähedusest ma uuesti siis joovastun,
kuni avastan,
hetk ennem lõppu,
et mitte midagi pole nii kuis mina näen.

mul on läbipaistmatud klaasid silmel,
ja ma ei näegi,

vahel kõike nii lihtsaks ette kujutan,
või raskemaks,
end ja kedagi veel,
see on lihtsalt üks "liiga palju mõtlemist."

No comments:

Post a Comment