Friday

[FRAGMENTE]


kui palju on seda mida ma ei jaga 

*
sa vahel teed mu nii hapraks
et on kosed ja peegelduv läige
päike


*
with no reason there is pain hitting my back
it is not the very first time, but it is a different one this time
you have got to give reasons yourself
hands, legs, chest, whole body shaking
feeling like laying down for infinities
it´s a hit from behind
what is the lesson this time
when you´ve lost your appetise
you´ve lost some more.

 

*
ärkasin
teadmisega
sügavalt
ja
veendumusega
armastan
meeletult
üle kõige
üle kõigi
aga sind pole
ja ma olen armastust täis

 

*
ma tahaks miskit sooja ja hingavat kaissu võtta,
silmi avades käte vahelt sinu leida
sõrme puudutusega tunda ära sinu naha

 

*
pilved või jää
maa või mäed
sind pole siin aga sa hoiad mind
ja see on hea

 

*
voh vohanuks veel
ent polnud minu keel
mis karjus

kuid üks kord on aeg kui teine
on minu keel on koht on teine.


*
joon piimaga teed,
peas uued ideed,
muresid ma ei tea.

No comments:

Post a Comment