Saturday


[17.11.02.05.15]

õues sajab seenekat
ma joon toonikut
ma ei joo alkoholi
teab see kes kohal oli
seenevihm ja püksirihm
Pille mu kass ja kohvitass
plekikrabin, tuulesahin
istun maha, tasa hing
tasa Pille ja suitsuving
tantsib tuli, helgib leek
istun maas ma kamina ees
on hea on soe, ma su hinge poen
kui käsi su käes ja ma peitun väes
samm tibatilluke
sul mu südame killuke
killukesi kaks, kasvame suuremaks
raugeb vihmasabin, katkeb hiirekrabin
oli klaas, see on tühi
oled elu, oled lüli
istu maha, seei teeks tüli
tule lähme, tule idülli
astume koos, astume koosellu
ma täidan sinu klaasi ka
aga toonik on alkoholita
üks halg juurde ja seeni
metsi kasvab juurde
juur alla, puude alla
hingan sisse, neelan alla
võtan sisse, südame sisse
tuba on soe, sa astu sisse

No comments:

Post a Comment