Tuesday

[22.15.08.11.15]
[22.45.09.11.15]
[22.52.10.11.15]

ma hingan end sinust täis ega taha välja enam hingata
poen nägupidi su ihusse
nahk vastu nahka ega lahku
kops kui täitub sinust kõik salved täidan
kõik, mis sinust minusse kord saab see jääb
on salvestus
oled sina
sa oled minu sees
pole igatsust

ja mu süda vappub su ees
su huuled minu huulte peal
ja õhk liigub kopsust kopsu
kui palju vulkaansust ja maagiat on täis see õrn puudutus
me vahel õhu puudus
me vaheline õrnus ja armastus ruudus
soojus ja iga tunnetuse täpsus
õhkõrnsus
detailsus
tundlikkus

sa ei mahu mu kopsudesse
ma tunnen, kuis nad venivad kui sind sisse ma hingan
saavad kopsud täis, sa liigud vereringesse
veel kord, ma hingan sisse
mind pea ribadeks rebid
minust palju pole järel enam
oled täitnud kõik tühimiku
ma olen nüüd sina
ja mitte mina enam

No comments:

Post a Comment