Thursday

[9.09.16.02.2012]

Nüüd ma räägin kuidas mul läheb.
Päevad mööduvad ulmelisel kiirusel.
Ja kohustused ei olegi enam minu suurem rida.
Kool on esirinnas küll, kuid ainult:
E,T,N,R kell 08.00 - 15.00
&
K kell 08.00 - 17.00.
Käsikäes käin ma praegu kinoõhtuga.
Popkornilett ja kuulsused.
Käsikäes tudun ma ka.
Mõtlemisest olen loobunud.
Kuid lohutan, kuulan ja paitan iga kell.
Kaasa võin mõelda, mõtteid jagada.
Koguda ja olemas olla.
Minu maailm on pistetud puuri.
Kuhugile lukustatud kui puurilind.
Täna ma ei lenda ja eile ka lennanud ei ole.
Varsti on aeg.
Nullseis ei vaja esiletõstmist.
Viime palun prügi välja,
külalised tulevad.
Mina ja mine.
Minemine minul endal enesega.
Varsti ma vallutan kõik vanad lambaaasad.
Rajada tuleb kindlus ja kunst ja muusika.
Minu elus, ma ei taha olla isekas, ütlen meie.
Meie saame õnnelikule teele raja.
Linnuteelt kõlab säutsumist.
Lõvi annab endast märku.
Sõnn langetab kurvad pilgud.
Vähk kutsub end vältima.
Jalutuskäik läbi elu, pagana kirju.
Aga mina hakkan minema.
Samm sammu järel.
tõntsat- tõntsat.
Kirjutan ja joonistan ja jätan enesest märgid maha.
Kaasa, aa- oo. Ei võta.
Uks läks lukust lahti.
Meie kord lavale astuda.
Kaunist näitemängu vaatamist!

Te ei tea ikka, mitte midagi.

No comments:

Post a Comment