Sunday

[16.21.10.02.13]

Mida sa mõtled, kui sa mõtled minu peale?

Nad on kõik hundid, kes ootavad, et sa libastuks.
Ja sa libastud kui sa ei tee head nägu.
Ma ei tee.
Ma kasvatan iseloomu.
Ma olen see, kes ma olen.

Vähe ükskõik see vasaku-jala reede.
Vähe külmaks jätab mõni arvamus.
Jah ma olengi see kasimatu tüdruk,
kes ei püüagi enda ühtki külge varjata.
Sügavalt sündsusetu emotsioonitus.
Ei ma ei meelita kedagi.
Andke andeks.

Aga ma toon sulle lilli, sobib?
Ja kommikarbi?
Ja mõne pileti kontserdile, mis sulle meeldiks?
Aga, mis sa arvad näiteks massaazist?
Hea meelega teen! Ülekeha?
Aga aroomiteraapia, küünlad, muusika ja õrnus?
Või rokk, tulipunane kirg ja hirmutav tahe.
Korraga nii jõuline kui hoidev, kindlustunne ja nõrgaksvõttev flirt.
Ehk mõni kinoseanss või õhtusöök?
Maailmamaiustus ja head sõnad?
Ühine uneretk.

MAASIKAD! Serveeritud suudlustega.

Triangel, triangel. 

No comments:

Post a Comment