Sunday

[15.29.3.11.13]

Ma panin oma arvuti laadima, sest ma teadsin, et kui mu kallim koju tuleb siis temale saab voodis sülle olema arvuti. On lihtsam minulgi olla ju arvutis kui aku on täis ja juhe mind kusagil kinni ei hoia. Nüüd ma mõtlen, et tihti vaatame me koos arvutist seriaale või filme. Need pole mul kunagi elus olulisel kohal olnud. Äkki vaatan ma neid kuna see ühendab minu lülina tema ja tema arvuti vahele. Meil oli just tüli teemal "Kas ma tohin sult üheks päevaks sinu arvutit laenata. Miks? Et ma selle ära peita saaksin ja näha, kas miskit muutub." Sa läksid närvi justkui keelaksin  sul arvuti kasutamise. Sa võrdlesid seda sellega kui sina keelaksid minul elulõpuni krõpsusöömise. Ma tunnen ennast iga päevaga üha enam sinust äralõigatuna. Viimasel ajal on kasvanud teema "Miks me koos oleme. Lähme lahku," ülestõmbamine ja selle kulul praalimine. Ma tunnen, kuidas ainult mina janunen sinu huulte ja puudutuse järele. Kui ma ei küsiks, kas sa annaks? Kas sa annaks, sest mina vajan või sest sina tahad? Vaata meie sekselu. Kord päevade vahele? .. Ja siis sa ütlesid, et sa tahad minna ennustaja või kaardipanija juurde. Kumisema lõi mõte sinu kahtlusest minu suhtes. Ma armastan sind. Sina armastad mind, kui sa lakanud pole. Kas me oleme tõesti üks vale kombinatsioon?

No comments:

Post a Comment