Sunday

[ 23.04.23.01.2011 ]

Ma olen tagasi siin, sest mu käitumine on seletamatu.
Ma teen miskit ja mu silmad käivad ringi,
justkui otsiksin midagi.
Ma tean, et mind otsivad pilgud, ma tunnen hingelähedust.
Ma leian muigeid ja bipolaarseid jooni näolt.
Ma kiikan siia-sinna, ma põgenen.
Ma käin teises toas, ma veedan aega mujal.
Mu maailm on kergelt kadunud, mu pisikud rändavad ringi.
Kõõlun uste vahel, piilun tänavale,
panen kokku kooliasjad nagu tegin seda kunagi,
puhtalt eputamise eesmärgil.
Kukkusin puu otsast alla, öösel kõndisin vastu kappi.
Ma proovisin selti leida Ibsenist, Nukumajast ja näidenditekstist.
Mind panevad silma kissitama hääled siin toas,
aga ma ei jää üksi.
Mitte veel, ma ei usalda ennast.
Mismoodi küll. Lihtsalt kuku ära.
Jää magama, aga ei.
Eilegi, muusika tõmbab mind siia-sinna.
Unedemaa jääb kaugele.

Aitabe, Aidabe?!!!!

No comments:

Post a Comment