Monday

[09.05.2011.22.22]

Mulle meeldivad ühehilbu olekud,
meeldib joosta ja tegelikult nina nokkida.
Meeldib chillida üks näpp ninas
ja olla muidu kohal poole protsendiga.
Olla lihtsalt poole kohaga.
Väga suurt intressimäära ma ei vaja
oled sees paar musi, no talletan nende kaja
ja lasen linti kui vaja.
Ma olen ühehilbu neiu ja muidu on
tegelikult neid preilisid niisama ka vaadata hea.

Aga oh ei, ma pühendun sulle,
pühendun kogu ühendatud jõuna sulle ja lootuses leian
mõttevada vaikselt ootamas, mil on kord et liiguks edasi rööpühenduses
adenosiinmullikeste jada.
ootuses seisan ja vaatan, et kord oligi üsna mitu paar kuud tagasi
jah ma värisen jah ma värisen
huuled värelevad ma tahan ja venelaslikkuses slaaviverd särisen,
su käte vahel mitu paar kuud tagasi kui vahel see oli,

No comments:

Post a Comment