Monday

[19.58.21.11.2011]

Mu pea tahab alatihti valutada.
Mu jalad tahavad lihtsalt jalutada.
Mu käed tahavad hoida.
Mu kõht tahab südant tunda.
Mu varbad tahavad teisi varbaid.
Mu kõrvad tahavad sosinaid.
Mu rindkere tahab teist keha, tahab kallistust.
Ja mina tahan rahulolu.

Teadmist, et ma ei valeta enam endale.
Teadmist, et mul pole piisavalt, vaid hästi.
Teadmist, et maailmas ei puhu vaid külmad tuuled.
Teadmist, et mina olen ise endal olemas.
Teadmist, et mina olengi mina. ( kes ? )
Teadmist, et sa ei unusta mind.
Teadmist, et sa mõtled.
Teadmist, et ma kuulun.
Teadmist, et ..
Et. Eksistents.
Enelini Eksistents.
Et, see kõik on päris.
Et, see kõik läheb mööda.
Et, see kõik ei jäta valet muljet.
Et, see kõik on õigesti mõistetav.
Et, see kõik arvestavad asjaoludega.
Et, selle kõigega lepitakse.
Et, kõik on hästi.

Need ei ole ju ometi ilmad, mis kukutavad mõtteid langema hüppetornist.
Ma tahaksin valgustatud saada ja mingisugust kindlustunnet.

Abi?

e.

No comments:

Post a Comment