Friday

[00.52.19.07.2012]

Ja siis ma tahan hingata sinuga seda sama õhku..
ja siis see kõik on... Ma tahan öelda uskumatu.
Ja siis ma tahan saata kõik kuu peale.
Öelda What the hell,
ma olen erutunud.
Ja siis sa hingad sügavalt,
hingad mulle kõrva.
Ja su käed.
Ma tean täpselt, kus nad on.
Ma tunnen üht.
Ma pean pidevalt neelatama.
No such thing as activate sleep mode vaid sleep mode to activate oli see praegu.
Ja siis sa uinud.
Käed ümber minu.
No, peaaegu.
Ühe maandasid rinnale, vaat et kohe kui olid võtnud mu rinnahoidjad?
Sa hingad veel siin samas, ent uinununa.
Ja su pale, laugeil, mängleb einevaid grimasse.
Millest küll uneled, mu arm?
Oled sa siis nüüd hommikuni minust võõrdunud?
Oota, uinun minagi, lasen kätel hoomata ja võtta sind rüppe.
Ja siis uinusid kaks tüdrukut, kes ühte hingasid.

No comments:

Post a Comment