Tuesday

[13.21.11.09.2012]

Ma mullitan.
Ma söön küpsist.
Ma muudan asendit.
Ma kirjutan.
Ma jonnin.

Ma nägin öösel halba und ja mu aju ei ole harjunud vastu võtma mida sunnitakse.
Ma tahan palju teha inglise keeles aga kõrvalkabinetist tahab mind tappa keemia.
Ma avan korduvalt faile, mis mind edasi viiksid kuid ma pean jälle asendit muutma.
Mul ei ole täna mullitajat kaasas ja küllap ma ei tohikski mullitajaga siin mängida.
Niisiis hakkan ma jonnima ja mu jonn väljendub ilmselgelt kirjutades.
Ma nõuan lohutust ja sellega peab hakkama saama küpsis.

Ma nägin halba und ja kuna mulle meeldib küpsist süüa siis ma söön seda.
Küpsisepakk vedeleb ülikoolimaja viienda korruse koridori põrandal.
Mina olen ka nagu küpsisepakk, täna vedelen viiendal korrusel.
Kunagi varem siin käinud ma ei ole.
Aga nagu küpsised saavad otsa pean olema mina ka üks hetk asjalik.
Nagu asjalikult seeduvad küpsised minu sees.
Ma lähen õige pea ja räägin kuulsa filosoofi Nietzsche asjus juttu.
.. kui saaksin mina ka suu lahti ja midagi tarka öeldud.
Mul on veel plaane täna peale Nietzsche.
Näiteks kui saab otsa küpsisepaki sisu siis on selle sisu minu sees.
Minu sees on siis palju head ja palju heaga saan peale hakata palju head.
Ja just seda ma täna teengi kui küpsisepakk on lohutanud mu meele, sest öösel nägin ma und päris halba.
Just siis ma saangi hakata peale tegemisega palju head,
sest küpsisepakk enam ülikoolimaja viienda korruse  koridoris maas ei vedele, ega minagi.
Küpsisepaki sisu teeb head ja küpsised on üldse head.
Ja kui mina söön küpsist olen mina ka hea.
Koos küpsistega on maailm parem ja me teeme koos palju head.



No comments:

Post a Comment