Monday

Istun kahe meetri kaugusel telekastist,
istun maas rätsepistmes.
Kaarte käes pole ühesti mastist,
krõpse mai söö dipi kastmes.
Tee mu ees on mustast purust,
pult lebab eest on puhta plastist.
Voolitud olen, kui vahakujuks,
inspiratsiooni said vist mcm-st.
Mtv-s tantsushow sai otsa,
tee mu ees veel jahtub üha enam.
Väljastasin lusika, metallist osa,
tee nii püsib, kuumeb, kenam.
Mesi mu teelt see lauale asetus,
meenus mulle kõlakastist Jonas Brothers.
Suursune eile, kadunud masendus,
end valmistan vaimult, muidu needs some tohters.
Plaani pold teha, väikesviisi riimi,
blogi ma alustasin, elust ja enesest.
Kas tundub ainult, või lahti olen liimist,
Kinga sain tunda, peksa, põhjustatud Helenast.
Eriti erakordelt viisilt ma kirjutan,
stiililt ma eitea, kaotasin kompassi.
Algusest pean alustama ? Stiili vist harjutan.
Ehk ma eksin, kuid ära tõrgsalt passi.
Televusserisse paigutas end real world,
aeg see lendab, teed joon kui morssi.
Mõttes mind tüdruk korda 2 möönab,
tee on jahtunud, meenutan Jorssi ?

No comments:

Post a Comment