Friday

Käes on jõulud, mille ma juba käest lasin,
mööda lastud tunnid, need tunnid jõulumeeleoluga.
Tunne olust kui jõuludest, et jõulud on ammu olnud.
Kõik on otsas, otsas, otsas.
Ometigi jäänud neli tundi, tunnid mis veedetud saavad igatsedes, et oh kui ometigi..

Mind saadavad unustatud jõe sõnasabased kalksed.

Ma leian venna tujutsemas, kui käest panen ta toodud jäätise, kuna angiin minu kurgus on tulitsemas.

Sõna loomine, loomine, loomine.

Sillad.. ja sind ma enda juurde jälle toon.
Ehitan sillad saarte vahele, ühendan mandriga ja panen lennud liinidele.
Leiutan kapslites müüdava valguskiiruse ja panen täpse hinna.

Sooviksin 532x3 krooni.
Mul on see ju olemas, aga ma ei saa seda soovitu peale kulutada.
Peaksin tuba koristama, sooviksin magada, sest ma olen haige, angiin sa vana päts.

Ma tahan suga piparkooke teha.
Tahan 1 juulil blogisse kirjutada.
Ma olengi olevikus.

Jaak Joala - Minu südames sa elad.
Ohhjaa.
24 detsember 20.27

No comments:

Post a Comment