Tuesday

Ma kriiskaks, ma lõõbiks
Ma kiljuks, ma sipleks.
Äkki põhjendan ära enese
Sipelguse, mille taga su
Purpur-oranzluse päevaliblika viis.
Süstid ennetusetust, sa kulminatsioonitsed,
Sa tabad raskelt vägevaid hetki, hoolitsed.
Sa tood mu üle piirist, kus
Aseme leiab pelgus.
Ja-jah, just see nimelt on
See viis.
Sinu kooliprii tiiva all elav päeva-
Liblikast eluilus kiil.
Sina oled seesamune, lemmik
Moosi saia viil. Mu magusus
Päevas ja õhtuses kumas.
Tuule tõkend, mu päikesekiirte lõkend.
Hubasus toas ja viisijupp mu kõrvus.
Väikene pilv ja väikene päike.
Ma tunnetan sind, ent miks on
Kinni sinus ka minu pilk, mu armas?


Sinu Leopold

[ ca14.12.2010.20.15 ]

Read käima pealt

Sina oled Naeru pakendaja

Vere paksendaja

Armas lõkerdaja

Meeletu nihkverdaja

Kallis naksataja

Soe kallistaja

Söögiisu hävitaja

Vahva hiiretipsutaja

Keelega nina puudutaja

Minu kõrva paitaja

Jube kärme luuletaja

Silence

[ katriin 27.12.2010 ]

No comments:

Post a Comment