Wednesday

[12.33.10.10.2012]

see on pöörane kuidas mulle meeldib sind suudelda
ja see kuidas sina mind suudled
kirevase päralt
ma tunnen sellest praegu puudust
keha on külm ja huuledki vast jahedad
aga see soojus mis oleks mu huultel
kui sina nende küljes ripuks
etsae taevast armu
et ma seda tunda saanud olen
ja oh armas maailm ja kõigeülevam
tänan et oma kõige väärtuslikuma loovuse oled pannud minu kaasa huultesse
neisse õrnasesse roosadesse täis graatsilisust ja ülevoolavust
oh maarjamaine armastus mis mind neile nii truuks joovastab
ja see truudus ei ole üldse mitte võimaluste puudus
kuis kõneldi ennemuiste ja kuis tänagi mõtlejad
täis iha ja jõudu musi
ent nii habras
korraga muinasjutuline
laulusõnaline
seksikus toidab kirge
ma ei saa oma tunnetele vastu

No comments:

Post a Comment