Saturday

* 24.10.09 Me tuleme, me võtame kaasa koti friikartuleid ja frikadellid, arvuti ja kõvaketta. ?
St Jah.

* Ta avastab end. 

* 23.10.10 Ja kui ma räägin temaga, kui räägin temast,
vaid mõtted, kõik on klaar, mida tunneb tema mida mina,
kas me mõlemad teame, tunnistame seda enestele tegelikult ka ?

* 04.12.2010
Ich hier denker,
komisch Himmel Fabrikat,
sie hatte getan und sonstig
du mein Begleiten,
mein sonne
größt geliebt fund vorliebe,
mein gabe - pat auf diese Weise lieb.

ma siin mõtleja,
koomiliselt paradiisi toodan,
pillerkaar ja muu,
sa mu seltskond
mu päikene.
mu kõige leid eelistus
mu kink - pai nii hell

Me, here, thinker,
comicly building paradise,
reveler and all others,
you my company,
my sun,
my most precious found,
my gift - care so gentle,

*  31.01.2011
Kas see on tõesti siis nii, et inimene leiab ilu ?
Leiab ilu hetkel, kui ta on valmis selle vastu võtma,
kui ta ei ole haavatav, kui ta peab põntsule vastu,
kas ilul on leveleid, tasemeid,
kas ilu on hinnatav, või ilu=ilu?

Jaaa, minagi tunnen , et olen valmis astuma trepist üles ühe mehise sammu.

Ma olen oma armsuse mullikesed taskusse pannud.

* 01.02.2011.
Me ju lähme ? . - lähme koos ära.

* 23.03.2011
-Hallohei,
-Tsau, kus sa oled ja mis sa teed ?
-Teel kosmose poole,
-Õhtul on Dog is Dead kontsert Vinüülis, sa ei taha tulla ?
-Vinüülis.. Dog is dead. Kas ma sõbra võin kaasa võtta ?
-Muidugi, ole lihtsalt kohal. Näeme siis ?
-Kohtumiseni Nurmenukuneiu,
-Imeline, Paka praegu siis.

Paljud meist ei tea mida tähendab armastus ja enamusele meist ei meeldi sellest rääkida. Taavi on klassikalise stiili poiss, natuke vintage natuke retro, mineral minimalist.

* 20:07:2011
Ma avastasin sinuga rääkides, et maailm ei ole nii väikene.
Aga maailm on veel väikesem.
On ütlemata ütlemiseks mõeldud asju.
Ja on ütlemata jäävad asjad igavikus uppunud.
Ma mõtlen, et sa tõid tagasi mõistu lihtuse juurde.
Väikese maailma lihtuse jagamise juurde.
Lihtsad asjad, aga need tahavad nii keerulisi radu.


* 23.08.2011
Sest sa oled seda tüüpi,
Sa oled tüüp, kes ütleb ja nii on.
Nii kuis öeldud saab nii minema peab.

* 13.07.2012
tegelikult tekib viha ja ängistus
ja ühiskonna tahtmatu vägistus
ma katsun saavutada rahulolu
püüan nentida suuri kahjustusi
kuid ikka kukub välja kõik nii kuradi vittus.
see on kole kui nii rääkida.

* 13.07.2012
kirjuta, kirjuta.
loo oma enda ispiratsioon ja siis tuleb inspiratsioon ise-enesest.
päike, kuu ja lehed ja vitamiinid.
ma lähen hommikust sööma.

* Muusika puudub, mu sees on vaid kohin.



No comments:

Post a Comment