Wednesday

[23.10.2012]


Täitsa tavalisest elust ja selle rutiinist.

Jaa, mul on tüdruksõber ja meil on ka oma rutiin.
Näiteks vähemalt nädalas kaks õhtut võiks temakesel olla bändiproov, minul korra aga näitering.
Ja korra ka õhtul nädalas on tavaks vaadata täitsa Eesti enda telesaadet.
Katsume siis olla pool kümme hiljemalt kodus või kui mitte, siis televusseri ees kusagil mujal.
Meie rutiinis on aegajalt silm peal hoida oma seltsimeestel sugulastel. Ja kindlasti peame silmas ka kiisusid, kutsusid, poisse ja plikse. Nõnda käime me Läänemaal, vahel harva Võrumaal, vahel üle piiri ja vahel tihedamini, oleneb kaugele piir seada.
Minu tüdruksõber on eriti rutiinne mulle süüa tegema just siis kui mul on kõht tühi, eriti hästi käivad ta sõrmed ka kitarrikeelel, minu puusadel ja juustes.
Hästi osav on ta minuga hell olemisel ja mõnusalt taktis käivad koos meie huuled.
Üldiselt meil ongi hea klapp.
Tema just seesugune mu tüdruksõber ongi ja minu rutiiniks jääb.
Väga tups-lups-hups mu numps.

No comments:

Post a Comment