Sunday

[17.20.19.1.14]

Ma jooksen ise enda eest ära. 
Võta aeg maha. 
Sa oled enda kõige suurem sõber, ära tee endast vaenlast. 
Kuidas sa tahad oma sõbraga aega veeta? 
Mida sa temalt küsid? 
Mis tema asjast arvab? 
Ta tahab vaid head sulle. 

Lind lendab pea kohal, mis suretas just sissetõmmatud nikotiini ja suitsulaksus oma ajurakke. 
Kas on kahju? 
On küll jah. 

Ma istun metsas, künka otsas, kus ükski mööduja oma rada ajades mind nägema ei küündi. Ja õues hämardub. Ma soovin raamatuid ja luuletusi lugeda. Algas minu jaht. Eneserahuaju. Ma igatsen sõnu, loodus mu ümber kostitab kõlaga, kui et oleks mida kõlama panna. Varsti on pime. Hakakem minema enne kui hilja. Eneserahuaju.
Ma tunnen end juba paremini. Korraks veel silmad kinni ja siis olen kohal. Eneses teistega. Enne kui hirm naaseb.

No comments:

Post a Comment