Monday

Olen teadlik,
äkki tahangi palju,
miks ma teadlikult julgen välja saata suust need sõnad,
tähekombinatsioonid, mis ütleda võivad ja väljendavadki kui suured on mu soovid.
Ma soovin, ma soovin ja soovima jäängi,
sest ma suurelt unistada ei julge, jooksen vastu seina,
sosistan automaatidesse ja kaotan pea tajus.
Satun elama sinna, kus haiget saanud olen palju.
Ma ei taha, ma ei taha, seda kannatada palju, seda suursugust valu.

Unistused, unistused, mu päevakajaline teema, ma seda ära ei vaheta.
Veel teenin ja teeningi oma eluaseme välja.
Sonin unenäod täis värve, karjun lambakarjustele kaugetele maadele suurimaid soove,
kõik nooled saadetud vibudest saadan läbi õuna, ma päästan printsesse,
omas mustas keebis ja aukudes silmkattega ma vehin mõõgaga,
lasen valla rapuntsli kuldkihara voolus kuldtriibuliste maamesilastega,
mulle tõesti meeldib, nagu näha võid mujal, teha elust pilt,
mis on ilusam kui postkaart, pidada elus rolle nii vähepalju kui saab,
teen kõik nii .. täpselt nii, olen isekus.

Ilgelt paljudele asjadele aga mitte unistustele, ma ei julge, ma ütlen Ei.
Ma pole kirjanik, ka siis kui selleks saada tahan, ma samas olen kõik olen ka seesama kirjapulka hoidev nikotiinist värisev halliks kuivanud mees.
Olen maamuna ja roheline draakontuvi, olen Helena silmapliiats ja Elo koolutaja.
Lasen inspireerida meeltest, lasen hoida kinni enesel tundest, kuis kirja pandud said kergelt nii söövitavad sõnad.
Hoian kinni unistusest, sellest samast kui sõnast, mitte kui vaikimisi kuulatud hinge kosutus, kostus, korduv koputus.

Lood on justkuit eilsed, on täpselt needsamad. Me lood on eilsed.
Aga ma ei tahagi kuulsaks saada, seda taluda on veel raskem, maailm niigi tiirleb,
hugo bossi lõhnast peadpööritav odav odelkolonn, mis muu on õhk mu ümber,
peadpööritav, minu pead- pead- pööritav maailm.
Kuid nüüd siis küsimus, kas näete mind veaga mida tunnistan või kuulangi teisi poparstise ja nendele sarnanen, sest terve foorum ju ainult korrutab,
ta teab kes olen,
tema teab, teabki- teab, kellega on tegu.

oo mu võõras keel, ütle, mis on muusika, mis on , on see odav muusika.

No comments:

Post a Comment