Sunday

[10.15.8.4.12]

ma põgenen jälle,
viimased tunnid ja päevad.
Ja ma lasen ajal joosta,
ma ei lähe võidu, kõik näevad.
Aga nii see juhtus, eile,
ma ei jaksanud enam seista.
ma hakkasin põgenema,
ja lasin ajal lennata.
ma naudin mõtte kokkupuuteid sinuga
kuid minu süda paneb mind kogelema
ja käed tahavad seilata
mööda merd, kaugemale, kiiruga.
eemale mõtetest, millest ükski ei ole halb
kuid jaksu seista enam ka ei ole.
kinolinast jääb alles riie vaid nii hall,
ja enda piinamiseks enam seista mõtet pole
ma näen isegi unenägusid
ja kõik seal viitab heale,
kuid kas pean ma uskuma neid näitemängusid
mis lähevad küll peale,
kuid ärgates on pagana valus,
kahes maailmas korraga elada,
sellest tekkimas on mu krooniline haigus
korraga unistustes ja kord kohustuses reaalsuses elada.
korraga kõik on hästi
kuid kord kohustustes on kui kuu peal ootamatu külgetõmbejõud
mind tiritakse tagasi maale, ja ma ei jõudnud endast jätta märki
ent ma ei lepi olukorraga ja mind aitab tõukejõud
ma jõuan taas kaalutumasse olukorda
ja kõik on palju paremini
nüüd tahan vaid sinu seisukohta
kas peaksin end näitama või peitma tunduvalt paremini?
mu sees on lootus
ja see hoiab mind päevalehes populaarse artiklina,
ja siis kord sureb mu sees see innustav lootus,
mis palju korda saatma viib, ja ma tunnen end taas tühjade hammasrataste tsüklina.
süda hellitab lootust veel igavikulist aega
ning mõistus jookseb jäärapäiselt teisele kaldale,
jah, ka mina peaks sõjale oma südame ja mõistuse vahel andma veidi veel aega
enne veel kui üks laev hakkab randuma.
kodu või võõrriigi sadamasse,
lõputult merele jääda ei saa, ka kui hing kipub rändama
tuleb randuda, lihtsalt kurss võtta sadamasse.
jah ma tean, et sadamaid on palju,
kuid võta lähim ja võta vastuvõtlikuim.
vali sadam täis ootust ja lootust
võta tühi sadam
sadam, mis sind varem ära saatnud ei ole
sadam, mis kõige mõistlikum ole.
su mõistus ütleb sulle vastuseid ette
ainult süda vorbib plaane kuis mõistust petta
inimene on aga mõistusega loom,
ja mõistus on kokkuvõttes ikkagi tugevam kui süda.
ning kui süda peaks peale jääma,
peab olema sellega päri ka mõistus.

No comments:

Post a Comment