Wednesday

[4.4.2012]

Kuid see on see, mis paneb elama..

Ta vajab aega, ta saab selle.
Ta saab selle, kui see teeb head meile.
Tehes head meile, ma ei helistanud eile.
Ma ei helistanud eile. Ma ei saatnud meile.
Sest ma tõesti tahaksin, et see teeks head meile.

I need
help.
I need
you,
I don´t
need
problems
but i´m
ready to
take you
as my
worthiest
challenge.
My Beibi.
We can try
to make me
you you and
i last
for a long
long time if
U want.

Ma tahan koju.
Kodu turvalisi seinu enda ümber.
Iseenda usaldust, ei kedagi häirivat.
AGa ma tahan sind ja ma ei taha sind igatseda.
Need tuled öös on lõputud kui algus.
Need tuled öös on tuleviku jaoks.
Liblikad tulel
saavad otsa.
Aga valgus kutsub.
Ei tasu joosta esimese tule peale.
Võib kõrvetada saada.
Mu sees on hämarus.
Inimene ära ole liblikas.
See ei ole minu valgus.
See on võõras ja kõle valgus.
Tahad sa põgeneda ?
Kas see on lõpu algus?
Alguse, millel alles soojeneb valgus.
Soojustunde rambivalgus.

No comments:

Post a Comment