Wednesday

[30.3.2012]

Ma toitun, toitun, toitun.
Ma võin seda tunnet väljendada nii palju,
kuidas mõttes hõivad koha ja end, sõnu lausumata,
kalli tegema kutsud.
Käsi su kuklal ja käsi ümber sinu,
ma mõtlen, et sügav kukkumine on see järsk kukkumine.
Ma seedin, seedin, seedin.
Ma ei suuda kustutada seda lennutiiva vaibi enda sees.
Kuidas nad taltsutamatult tuuleiiltel ratsutavad, hääletult,
meeletult meeldivalt.
Minu käsi sinu käes ja muuseas kerge vastasseis.
Ma mõtlen, et see haaratus on üha tugevam haaratus.
.. ja võlutus,
.. ja tõmme
ja va armori rünne.
Veel olen häbelik kuid tunded on siirad.
Kui püsin ka kaugel on see nõrgaksvõttev narritus.
Loob need visioonid, mis mind kaugele viivad.
Kätte ei anna, see on õrritus.
Kuid katsumus on täna minu rada.
.. nagu sinul on võlutus ja on tõmme..
mille lõi tabamus kui sihi leidis amori nool.
Täna ja homme oled sina minu soov.
Ja sind käe alla tahab õrn hool.

No comments:

Post a Comment