Thursday

Kõik mu tunded on kui puder ja kapsad,
üsna kindel, et üheskoos ei suuda olla me taltsad,
kas ja mis, kuidas, kus .. See mäng.
Millest räägin?
Anna mulle köis, siin on üks kena mänd.
Vaevat nii rumal, kuid rumal siiski.
Ei mõtle mida ütlen, kuid ütlen siiski.
Pane nüüd need pallid veerema,
las lahti läheb elupingo, Tere ema.
Mis toob meile õnn, kas see üldse eksisteerib?
Kui sündisin, kes mind üldse elavaks registreeris ?
Luba mul, et kui olemas või mitte,
sina oled ja jääd, ka siis kui kaon siis sina mitte.
Maailma jääks vaid suur tühi auk.
Sest sina oled juba nr. 1 oled suur osa mu maailmast, kui kaod...
korras pauk.
Näed sa seda pilti, kus värvid puuduvad,
puudub kõik kõla ja puuduvad kõik mis nii reaalsed tunduvad.
See ei ole lihtne, su esinev naeratus hoiab maailma koos.
Ole tõsine ja maailm laguneb suures hoos.
Millest kõigest ma suud paotada võiksin,
kui vaid ei riivaks tundeid ning kõike tohiksin.
Üsna paljud on öeldud, veel rohkem on ees.
Loodan, et olen mees, saan öeldud mis vaja.
Olen esimene, kellena ma ütlen..
Kes ees see mees.
Kuuled vaid mu ees ära läinud kaja.
Kõik puder ja kapsad.
Elust läbi kapsan,
Teen, mis tahan
Ei.
Pole mõtet, puhas nosense,
ära pane pahaks.
Kõik on segi.
Kuid, mis siis üldse Enelin elu jooksul tegi ?
HOLA.
NALI.
elu on ees
---------------------------------------------
Tegelt üsna tihti olen mõelnud, kui ( seda sõna siia ma ei tea sobivat ) oleks teha lihtsalt ühel tavalisel päeval enesetapp, täiesti ootamatult, täiesti arusaamatult.
Ma ei ütle, et keegi nagunii ei mõista, sest kõik mõistavad.
Aga nüüd, kus on see level kõige kõrgemal ja olukord kõige hullem, kus ma endaga rahul ei ole, siis ma mõtlesin et head aega enelin. Mitte head aega, vaid head aega. Ma ei muuda end, ma muudan end. Vahet ei ole, me muutume koguaeg, mõned asjad tuleb varem või hiljem konksu otsa panna, ma hiljem ehk korjan üles. Eks paistab kumba pidi parem on.
Kui ma enam ei lollita, kui ma mõtlen mida ütlen, on see siis tõesti tuhat etem kui olla selline nagu ma praegu olen. Ma pole siis ju mina ise, ma ei saaks seda rahuldust, ma ei saaks kurjustavaid, tüdinendu pilke, kuid mis ma saan ?. vaevalt ma kõigile lemmikuks saan, lemmik on eriline, ma pole tavaline kui olen mina ise, rahunegem. Vaevalt mulle rohkem naeratusi langeb, sest ma pole enam see kes oleksin olnud,
Mis Toimps ?
...

No comments:

Post a Comment