Friday

Tulid mõtted,
mõtlematta tuli ohe,
mõtlesin mida mõtlesin,
ei öelnud, et mida mõtlesin olid sina.

Sind mõelnud,
mõelnud mida mõelnud,
kui oleksin seda öelnud,
vaid suursugust armastust tõdenud.

Justkui ilusaim laul, mis on veel kirjutamatta,
soovin kirja panna oma mõtted mis veel väljendamatta.
Et mind sa ei lummaks, tuleks sind ära peita, kinni katta.
Kuid su arua, mis saab su meelsaimast lõhnast mille eest võiksin tappa ?

Tahan ja ei taha, kui sind ma ei saa, mõtted lähevad rappa.
Kui sa kuulda mind ei taha, päästab vaid see kui mu mõtted matta.
Kuid ütlen vaid head, ütlen mida mõtlen, väljendusega kas jään ma hätta ?
Kui jään, siis sõnad viskan ritta ja peale viskan mätta.

Kuid sinuga mu tunded on ilmselged, ka siis kui ilm pole selge,
Oled minuga kas ilmsi või reaalselt, see aeg on helge.
Kui vaid minuga oleksid, poleks vaja piirata aja telge,
kuid sa pole, ning aega sinu jaoks pean vist röövima, on mu tahe selge ?

Maski panen pähe, teen mis ma saan, ning saan teha mida tahan, sinu nimel.
Et ületada piirid ja joosta, määrin klistiiri ning skeeme koostan, mida teen,on üks uhke tirel...

Jätk ? Jah jäi poolikuks.

No comments:

Post a Comment