Friday

Kõik see teema tundub minu peas aina korduvat.
Mõeldud mõtted tulevad üha uuesti ja uuesti kõne alla.
Ma ei küsi: ,, Mis pean tegema ? '' , sest ka see oleks repeating.
Kuid Jah siiski, Minu Maailm, sinu jaoks keeruline tunduvat.
Räägime
Endast ju kõnelenud olen, mu halvimat palet peaksid ka teadma.
Ära varja end, ma veel ei tunne sind, kuid ei anna alla.
Mina unistan, räägin mõtteist, tean et sa ei unista, rääkidagi ei julge.
Kuidas pean käituma ? nuppe vajutama, juhtmed seadma ?
Räägime
Ära alusta keerutamist, lase keelel liuelda, jutustada.
Ma ei keela kõneleda päevast, kuid ometi inimlikult sul olema peaks tunded.
Püüan vaikida, sul mõelda ja kõneleda lasta, ei taha edasi unistada
sest muidu avaksin suu, hingeelust räägiks, kuid Jah, sinu kord Unistada.
Ma Palun.

Kõik asjad, mis sa ütled, ütled et kõiki asju, ei tasu kuulata,
kuid kui tõesti ei kuule, sa end ka ei korda,
luba nüüd mul su mõtetes, lausetes tuulata.
Sa oled keeruline, ütled, ei mõtle, ei ütle, mida mõtled.
Ei luba mul kuulata mida ütled, lase mind vähemalt kuulata mida ei ütle.

No comments:

Post a Comment