Tuesday

Öö võinuks olla pikem

Mis on ? sa küsisid,
ent kohe vastata ma ei osanud.
Ära süüdista, et valetasin,
kohe vastata ma ei osanud.
Ütlesin, et olen magamatta,
oh ei, väsimust vist niiväga ei tunnegi.
Neid öid, aegu .. Kahtlematta,
millegi vastu ei vahetaks.
Aga mis siis on ? Ootad vastust.
Kohe ütlen oma mõtte- öö võinuks olla pikem,
pooleli jäi söömine, tahtsin ju maiustust.
Öö võinuks olla pikem.
Mitte, et magada oleksin saanud,
ma puhkust oleks leidnud su silmadest.
Ei ütle, et olen neist sõltuvuses,
olen kõigest su silmadest,
sisse võetud,
jälgija paadunud.
Neid jälgiksin tunde,
sest
ma puhkust, headus, rahu
leian sinu silmadest.
Tuletan meelde, et ei taht vastust võlgu jääda,
Ma ütlesin oma vastuse, kuid mida ma mõtlesin ?
Jah,
Miks ei võinuks öö kestma jääda ?
Ma saanuks puhanud su silmadest,
Kuid ei, öö võinuks olla pikem.

No comments:

Post a Comment