Sunday

[9.01.2011.12.13]

Ma ei oska sulle öelda seda aega ette,
kui võiksin lõpetada su kaela suudlemise,
ma ei tea sulle öelda aega,
mil lõpetada suudaksin su igatsemise.
JA sa oledki täpselt nii hea kui hästi varustatud kelder,
nii hea kui kevadel kuumust aknast sissetoovad päikesekiired,
mis omakorda toovad valgust ja heidavad varje valgele heegellinikule vanal puust laual.
miks ma kujutan ette juba järgmist korterit,
kujutan ette balconit, kujutan ette sooja õhtut ja ees laiuvat akende riba kus inimesi jälgida,
enam polegi see nii ebareaalne,
ja siis ma külastasin seda poodi,
ja me hakkame seda poodi veel tihti külastama,
jah seda sama,
sinu kodust saab ehtne talu ja ..
näed, sa ainult ei too sõnu sa viid ära ka.
ja need paelad viid ka ära, need rinnahoidja paelad mu õlgadelt,
ei ma ei tee teist nägu aga tea et ma tean küll, et su nööp aegu tagasi avatud sai,
et sa seda tähele panid ja et ei ajutaga ega ajutaju mul pole . Ajataju
?puudulikkus. =

No comments:

Post a Comment