Sunday

ma ei tea, kas kujutad ette või mitte
Mu ees laiub õhtuhämarusse kadumas lahtilükatud,
ent lumest ülepaisatud kuuskederada mil,
tee on keskelt, oo, nii hurmaa maitseline.

Et siis ma külastan oma meili vahest vahel korra kaks.
telefonitsi absorbness ja muu foundation.

Paipaipaipai.

Kas ma näen kunagi seda, mis sa täna öösel kirjutasid?
Minu silme ees on kartulivagune taevas,
sipelgalikult siblivad masinad,
sajad inimesed, kes ei tea, et ma nende akende poole piilun.
Ma loodan, et sul on kvaliteetaeg D. ja rahvaga
ja sa paned ta unustama mu halva mõju talle.
Ma tõesti palun sind!

Et siis ma mõtlen teie pihta vahest vahel korra kaks.
Olge siis valmis.

.. ning et elasime üle laevliku libedasõidu just nüüd, et tõesti väärtustada elu.
Mul on kitsas ja soojus panevad ja häguseks teeb pildi, mu pea!
Teen, mis oskan ma ootan, et sul kõnevõnkeid tekitada, veel kaks
umbes tuhat km,
mentaalselt keset saksa keelt hoian sind nii nagu möödunud ajal..
Ma ..
Ma.. Tasapisi kui liim ümber õhupalli hoidmas koos kera kui lõngajuppe..
Ma genereerin muusikat lõrvadesse.
Küll näed, lugesin hommikul, päris naljakas oli.
Mõelge, et hoopis käsk on teil keskenduda esseele,
ma võtan mõtted kaasa ja keerutan need oma ajukepiga toiletist alla, vsjuu.
"oled tabatud ühest mu pilkudest"

Bises.


MA SAIN VALMIS! MU ESSEE ON LÕPETATUD!
Rääkisin täna preili Helenaga.
Mis meeleolu sul seal on?
Ma miskit loen välja su ridadest ja nende vahelt, aga palun kinnitust, neidis.

Lähen Gabrielaga spa´sse täna ilmselt.
Kui mul on jõudu ja ma vee alla ei vaju. Vene kirves.

Mul on sulle üks hea laul. World is on fire.
K.

Tead, mis õnn on.
See, kui sul on julgust ja tahtmist panna tähele,
kuidas näeb välja värske lume lõhn,
kuidas aurab sinu kõrval olev inimene ja
mis värvi on kirjavahetus sõbrannaga kaugustest.

5-6 jaanuar 2011


No comments:

Post a Comment