Monday

[14.33.26.12.2011]

.. et kirjutaks sulle armastuskirja.
Et saadaks ka, sest ainult mõtteavaldusest ju ei piisa.
Ka kirjutatud on kord, kuid nüüd oleks mõte hoopis teine.
Et ennist kui hellitasin lootust, nüüd mõtlen vastukajast.
Kes teab ja kes ei tea.
Mis on need mõttevoolud, mis minuni ei jõua.
Miks mitte midagi ma ei kuule.
Raske mõista, sest oma kellavärki ma usaldada ei saa.
Toida mind sõnadega,
anna julgust või pane seisma endaga silmitsi.
Midagigi.
Seisan tühjade kätega juba ammust aega.
Kas sa mind üldse ei näe?
Sina ei tahaks ju seista kui vooluta robot,
kel juhe ootamatult keset tööd voolust välja tõmmati.
Kas sa oskaksid miskit mõelda, miskit toimima ja korda saatma panna.
Ilma vooluta robotina?
Mina ei oska.
Paluda oskan vaid väikest särtsu.
Viska mind või taaslaetamatute patareidega.
Kas või pooltühjadega.
Ma saaks miskitki parandada.
Ma olen robot ja nüüdisühiskonnas üha levinum.
Ma olla tahan tulevik.
Sugugi mitte vooluta.
...

No comments:

Post a Comment