Monday

[18.31.19.12.2011]

Ma tahan jälle kirjutada.
Tahan lugeda ka.
Tahan inspiratsioonilaviini.
Ma tahan, et sa seisaks mu selja taha.
Ma tahan, et paremal oleks aken.
Ma tahan olla seitsme korruse kõrgusel.
Tahan lebotada süüdimatult päevi.
Tahan sinu arusaama muuta.
Kõike paremaks teha ja sind end usaldama panna.
Tahan, et sa seda kõike teaksid.
Tahan, et sina teaksid, et mina usaldan sind.
Tahan, et teaksid, et sina oled trooni asetäitja.
Ja mu peas vajab see koht paberitega nõusolekut.
Ametlikku tunnistust.
Tahan veel teha friikartuleid ja suurtes kogustes teed juua.
Su šampooni kasutada ja hommikust su ema tehtud ube süüa.
Tahan varakult teele asudes, et sa mind saadaksid.
Ma tahan, et päike paistaks läbi paneelmajade seinte.
Tahan seda karsket tunnet tänavatel ja rahulikku kõledust õhku, kui kõnnin selle õige maja poole.
Rulaparki sealsamas.
Prantsuse rõdusid ja MUPO staapi aknast.
Vene lapsi Eesti lastega kaklemas kuulda.
Jointi keerata ja salaja suitsetamas käia.
Magavat sind vaadata, sulle pai teha.
Hoida kätt su kõhul.
Ma tahan, et sa teaksid mida sa tahad.
Ja ma tahan, et sa mind usaldaksid.

Mina tahan sind ja mind.

No comments:

Post a Comment