Tuesday

[21.06.25.08.2011]

Sa oledki minu taustapilt,
et mitte valetada seoses muusikaga.
Sa kostad mu päeva korduvalt, kuid
see pole muusika mis mind päevast päeva saadab
ka siis kui seda sooviksin
see pole see kui ma ootan ja jään ootama
ma ootan ja ma saan vastused
sina minult mina sinule sina minule mina sinult
korduv tähtede rida nagu infotehnoloogia ja raskem programeerimine.
aga see kõik on tunduvalt lihtsam,
ma võtan koha mugavusstoonis
ja mul pole probleemi olla su lähedal,
ma võin panna käed su kõhule selja tagant
ma võin näha sind minule lähenemas,
see on kõik nii okei,
kuid kui kauaks, kes seda teab
ma mõtlen, et damn, damn, damn,
ma mõtlen seda korduvalt,
ma kardan, et mil kord see juhtub,
kas üldse.
mis on see suhe, mis meil on,
ma katsun mõista armukadedaid inimesi me ümber
sest me oleme vaid sõbrad,
me ütleme seda, me oleme seda,
kui kaugele läheb sõprus kui ma tunnistan end armunuks.
ma kordan end ja ütlen jälle, et mina olengi kahe tule vahel.
võin saada haiget, võin grillida vahukomme,
aga ma mõtlen ikka nii, damn, damn, damn.
ma mõtlen seda korduvalt,
ma ootan mil see juhtuks,
ma kardan seda.

sa oled kuninglik,
sa tõstad lõugu ja ajad nina upakile,
sa naerad mu üle ja ma tunnen end madalamana,
aga ma olen su kõrval, sa oled lõvi ja ma tunnen end turvaliselt.
loomariigi kungas.

No comments:

Post a Comment