Sunday

[19.49.4.12.2011]

kui harjumatu
sa jooksed mulle ise käte vahele
sa ei oota komplimente
sa ei oota mu pingutusi
sa ei oota lilli
piisab ainuüksi olemasolust
võtad mu omaks
ei omista
mitte miskit ei kritiseeri
oled olemas
kõik on lihtne
kõik on selge
see võib olla teadlikkus
enne teadmatust?
ehk on see lihtsalt usaldus
see võib olla see mida ma varem kartsin
see võib olla see millest kaotasin eelarvamuse
ehk ongi tegelikkus nii
ollakse olemas
ollakse nii ja ollakse teisiti
igatahes mitte just nii kuis eales varem
lubage tutvuda olukorraga
lubage kirjutada kõik üles
kuidas see kõik siis tegelikult käib
kas eeldad ootusetust ka minult
kuidas sina end kontrollid
kuidas sa mõistad kõike
millised on piirid
ja kus ületab ootusetus ootuste piiri
mida sa unistustega teed
kuidas sa elad üle teiste elude
ja mismoodi toimib kellavärk sinu sees
kas sa jagad ka neid mõistatusi minu sees
kas see kõik on ebavajalik
kas sa saavutasid selle mis sa soovisid
või ongi kõik sulle ka võõras

miks küll kõik nii on.

No comments:

Post a Comment