Saturday

Rahulolematus, sa oled sitakott,
jah mõtlesin mitte keerutada.
Otse ma sulle ei ütle, sa ei vääri seda,
aga milleks sind enam meenutada?
Vaid üks ülelaskmine,
võiksid siis maybe näidatagi,
veidike kaastunnet ?
Tunnistada, inimlik on eksimine.
Kuid Ei, sa oled tähelepanematu,
omas optimismis sa elad,
vaata, ümberringi maailm on reaalne.
Sa olid asendamatu.
Jah ma tean, ma läksin,
süüdista mind, äkki ma vääringi seda.
Minul on vast aseaine, kui minu tunded,
see pole paber mida kõigest faksid.
Vaata mu sisse, need pole tavalised,
mu tunded on küllased, pole raiskamiseks,
Pole taaskasutatavad, ega ära kasutamiseks.
Milleks siis ? Õige kummalised.
Tean ju isegi, sa ei mõista mind,
võibolla hoopis mina, omas maailmas.
Reaalsusest kaugel, loodan liiga palju.
Sinu silmas palk, oma silmas pind ?
Praegune aeg, ma vahetaks välja,
kas unustan sinu, või otsustad sina,
anna mulle aega, pööra tähelepanu.
Luba mul olla sinu, ma ei tee nalja.
Vigu on kohutavalt palju,
kuid sa tead et ma armastan neid kõiki.
Milleks sa siis ..
Ahh,
Paljud korrad ma lõpetan enne lõppu, ma pole endine.
Kui varem lõpetasin pingutuse ja spurdiga, ma olen muutunud.
Kas teie panete mu alla andma ? Andke vabadust!
Need some thinking time, for real.

No comments:

Post a Comment