Tuesday

See on see armastus, mis segi lööb pea..
Ja nii ta võtab mul käest kinni,
et ei märkaks mu rahulolu,
pigistan ka silmad kinni.
See sära pole kadunud veel mu silmist,
kuid möödunud on aeg,
veel kontrollin hingamist.
Kas tärkab minus armastus,
see hästi ei lõppeks.
Enamasti ju "Ei" on vastus.
Teda tundnud olen suvest,
kas nüüd ta siis ärkab,
oli ennem tal petlik seljas vest ?
See võib olla tühipaljas flirt,
kuid mind kui mind, see puudutab.
Või ongi see tema kui tema ja minu kui minu vaheline flirt?
Küsida võiks ju otse,
ent ma paljastaks end,
oma hinge ma parandaks, laoks kokku kui klotse.
Siiski pole ma ainus,
mind on siin maailmas veel,
ehk on ka tema tükike minust.
Ütlen ma politseikutile?
"Anna talle teada, kes tegelikult olen.”
Tema ju teab, või jätaks viimasele minutile?
Asi kui areneks, siis ikka edasi,
kuni teada saab ta tõe?
Mind ta unustaks, läheks ajas tagasi..

Ei ole eriti rahul praegu sellega siin.


[Ja nii ta võtab mul käest kinni,]
[oma tundeid püüan varjata,]
[peaasi et liblikaist ma nüüd ei karjata.]
[Sära peidan silmist, pigistan silma kinni.]
[Huvitav, kas ta ka teab kellega tegu?]
[Mida arvan temasugustest,]
[et leiab end mu unistusest.]
[Kuidas tõuseb lootus, kui mängin tõde või tegu.]
[Huvi võib tal olla, ehk on ka mul, kuid tegelikkus?]
[Ma hammustan huult,]
[kui olen head vastust kuuld.]
[Raudselt on see kõik vaid ta artistlikkus.]
[Unistan aina, kui see kõik oleks võimalik,]
[Mida ma teeks?]
[Üsna kindel, et seest ma keeks.]
[Aurustunud hapniku mullid tõestaksid, et oleksin õnnelik]
[Keemia mu sees avalduks,]
[ma poleks muud kui liblikavabrik.]
[Kuid kui saan taaskord lüüa? Ma Äbarik.]
[Laiali, kõigi ees ma valguks.]
[Ütle nüüd jaa, ning mõtle seda,]
[anna mulle võimalus avastada ennast.]
[Äkki minagi petan end, sõltumata kellast.]
[Oled sa see õige, või otsin ma keda?]
[Veel kord mainin ja unistan ma,]
[Ma ei teagi kas sind tahan, kuid kogemust ikka,]
[ära ma sind ei kasuta, soovin hoopis end tundma õppida.]
[ole mulle ekperimendiks, mis seal siis ikka.]

No comments:

Post a Comment